UNITY GAME DEVELOPER — комплексний курс, який навчить працювати з платформою Unity, щоби створювати ігри з нуля. | robot_dreams

Створіть власну гру на Unity з нуля

Unity Game Developer

Стас Балдич Unity Developer
Stan’s Assets from KAPPS
6+ років у GameDev

ДАТА:
21 березня

 

ТРИВАЛІСТЬ:
5 місяців
[щовівторка та щочетверга]

За 45 онлайн-занять пройдете всіма стадіями розробки, дійдете до релізу власного продукту та будете готовими стартувати в GameDev з позиції Unity Developer.

 

  • Практичний курс, який навчить розробляти ігри з рушієм Unity, на якому створені Pokémon GO, Subnautica, Hearthstone, Cult of the Lamb, Hollow Knight.

     

  • За 5 місяців опануєте необхідну базу для старту в GameDev: навчитеся кодити на C#, працювати в середовищі Unity, додавати анімацію, звуки, рухи, інвентар та все необхідне для повноцінного ігрового процесу. У фіналі — працюватимете в мінігрупах, де розробите власну гру з нуля, опублікуєте її у маркетплейсі та додасте проєкт у портфоліо.

     

ДО ПРОГРАМИ КУРСУ ВХОДЯТЬ:

  1. Unity

    Навчитеся кодити в середовищі Unity та опануєте всі етапи розробки ігор: від використання мови С# до створення анімацій, рухів та систем усередині гри.

  2. Фідбек від лектора

    Окрім лекцій з livecoding-сесіями, зможете розібрати помилки й поставити додаткові запитання лектору під час Q&A-зустрічей та воркшопів.

  3. Кейс у портфоліо

    У групах розробите власну гру з нуля і доведете її до релізу. На реалізацію фінального проєкту матимете 8 занять — формат нагадуватиме реальну роботу в GameDev-компанії під керівництвом ментора.

  4. Кар’єрний буст

    Підсилите своє CV і портфоліо завдяки власній грі, яка опублікована та доступна для завантаження на безоплатних ігрових платформах. Набудете скілів для роботи Unity Game Developer.

ЛЕКТОР:

Стас
Балдич

  • Unity Developer в Stan’s Assets from KAPPS
  • 6+ років досвіду комерційної розробки ігор на Unity
  • працює в жанрах мідкор, гіперкежуал та кежуал, спеціалізується на розробці мобільних ігор
  • має досвід проведення технічних інтерв’ю з потенційними кандидатами та підтримки нових фахівців на проєктах
  • працював локальним лідом проєкту, де створював архітектуру гри
  • пише інструменти для Unity Developers (Custom Editor)

ПРОГРАМА

  • 01

    01 модуль / 15 занять / 22 години

    Вивчення мови C#

    • Вступ, знайомство, цілі курсу
    • Інтерфейс Unity і Git
    • Синтаксис, ввід/вивід, типи даних, змінні, операції, помилки компіляції, помилки виконання
    • Перелік (enum), умови if/switch/ternary, область видимості, блок-схема програми
    • Q&A
    • Цикли while/do while, for, вкладені цикли. Відлагодження програми
    • Колекції. Array, Array list, dictionary, цикл foreach
    • Методи, параметри, типи повернення, точки повернення
    • Структури
    • Q&A
    • Класи, тип за значенням і тип за посиланням, boxing/unboxing
    • Об'єктно-орієнтоване програмування (ООП)
    • Абстрактні класи й методи. Інтерфейси. Модифікатори параметра ref i out
    • Generic . Делегати та події
    • Q&A
  • 02

    02 модуль / 10 занять / 15 годин

    Вивчення Unity

    • Сцена. GameObject. Поняття компонента, компонент Movement, MonoBehaviour lifecycle
    • New Input system. Cinemachine
    • Робота з GameObject
    • Фізика в Unity
    • Q&A
    • UI i Canvas
    • ScriptableObject, Scenes & SceneManagment, перший Build
    • Аніматор і анімації
    • SFX, VFX
    • Q&A
  • 03

    03 модуль / 12 занять / 18 годин

    Game Mechanics

    • Інфраструктура проєкту
    • Оптимізація проєкту
    • Audio System
    • Q&A
    • Штучний інтелект, створення першого бота, NavMesh
    • Finite State Machine, інтеграція в ШІ
    • Application Flow
    • Q&A
    • Система інвентарю
    • UI інвентарю, Drag&Drop
    • Система перекладу
    • Система збереження
  • 04

    04 модуль / 8 занять / 12 годин

    Створення власної гри

    • Поділ на команди
    • Консультування
    • GDD Review
    • Презентація фінальних проєктів

Реєстрація

 

 
 
 
Реєструючись, ви погоджуєтеся з умовами договору-оферти та політикою конфіденційності.