0800 330 060
Безкоштовно по Україні
0
0

Ваш кошик порожній!

I. Як отримати безкоштовну доставку?

Умови доставки "Нова Пошта" по Україні:

Для отримання безкоштовної доставки по всій Україні* має бути дотримано 3 умови:

  1. Сума замовлення від 300 ₴* для доставки в поштомат та 600 ₴* для доставки до відділення.*.
  2. Товар має позначку "Безкоштовна доставка".
  3. Мінімум 70% суми вашого кошика складається з товарів, що мають позначку.

*При сумі замовлення від 600 гривень з урахуванням усіх знижок (накопичувальних, акційних та знижок на окремі товари).

*По всій Україні за винятком тимчасово окупованих територій.

*Вимоги до товару при виборі способу доставки до поштомату:

  1. Розмір: не більше 40×60×30 см.
  2. Фактична вага: до 20 кг.
  3. Вартість замовлення: не більше ніж 10 000 грн.

*на товари на яких є позначка безкоштовна доставка.

II. Чи потрібно вносити передоплату?

За повною передоплатою надсилаються замовлення сумою до 200 грн.

Якщо вартість товару понад 1000 ₴ і він належить до вказаних нижче категорій, то ми просимо внести повну передоплату:

  • акваріуми та тераріуми;
  • тумби для акваріумів та тераріумів;
  • будки та вольєри;
  • перенесення для котів та собак;
  • клітини для собак, гризунів, птахів, тхорів;
  • туалети для котів та собак;
  • наповнювачі для котячих туалетів: гранульовані, на основі дерева, бентонітові;
  • кігтеточки.

Якщо вартість товару в замовленні понад 500 ₴ і він належить до вказаних нижче категорій:

  • вологий корм ("Клуб 4 Лапи", "Мяу", "Оптиміл", "Фріскас", "Віскас", "Кет чау", "Фелікс", "Шеба", "Кітікет").

Також передоплата потрібна при оформленні замовлення самовивозом у м. Дніпро.

III. Чи буде безкоштовна доставка, якщо замовити адресну доставку чи доставку до пошти?

На цей час безоплатна адресна доставка є лише у місті Дніпро.

В інших містах безоплатна доставка за вищеописаними умовами здійснюється тільки на відділення або поштомати Нової Пошти.

IV. Оплата товару

Оплату товару ви можете здійснити зручним для вас способом:

  • післяплатою при надсиланні поштовою службою;
  • онлайн-оплата через платіжну систему LiqPay.

Для замовлень на суму до 200 грн доступний тільки метод оплати LiqPay (онлайн-оплата).

V. Що робити, якщо товар пошкоджено?

Ми страхуємо всі ваші замовлення, що надсилаються кур'єрськими службами. Переконливе прохання уважно ознайомитись із правилами подання претензій у разі доставки товару з пошкодженнями.

  1. Отримавши замовлення, огляньте цілісність коробки або пакета безпосередньо у відділенні перевізника.
  2. Обов'язково відкрийте посилку в присутності співробітника кур'єрської компанії, якщо виявите будь-які пошкодження вантажу, попросіть оформити «Акт огляду вантажу» та заповніть «Бланк відмови від вантажу», вказавши причину відмови – У зв'язку з пошкодженням транспортування.
  3. Потім оформіть "Акт прийому-передачі", де також вкажіть про пошкодження товару.
  4. Обов'язково, не йдучи зі складу кур'єрської компанії, зателефонуйте нам та повідомте всі деталі.

Після заповнення цих трьох документів ми зможемо надіслати вам новий товар.

Якщо пошкодження вантажу не буде належним чином задокументовано, заміна пошкодженого товару не провадиться.

Ми робимо все можливе, щоб надати нашим клієнтам комплекс якісних послуг на кожному етапі роботи з нами. Це означає що здійснюючи покупку через інтернет-магазин ZooComplex. Ви зможете вибрати найбільш зручний та доступний саме для вас спосіб оплати та доставки товарів, отримавши при цьому максимальний комфорт та високий рівень обслуговування.